PUBLICERADE: 30. Min nya sajt är tom, vad skall jag göra?

Publicerad artikel
-----------------

Artikeln "30. Min nya sajt är tom, vad skall jag göra?" godkändes av
rolfc.

** 30. Min nya sajt är tom, vad skall jag göra? **
av rolfc på torsdag, 17-Januari-2008

En nyinstallerad SPIP-sajt är helt tom. Det första man skall göra är
att börja skapa sajtens struktur i den privata delen.

Det gör man genom att skapa minst en avdelning. För att göra det ,
klicka på «Skapa en avdelning».

Fyll i informationen i formuläret.

Fortsätt på samma sätt för varje avdelning eller underavdelning.

Läs vidare : J'ai créé une rubrique, mais elle n'apparaît pas dans le
site public !

-> http://www.spip.net/sv_article3713.html